Monday 25 November 2013

masanya makin hampir

setelah sekian lama blog ni ditinggalkan hew heww untung ingat lagi password kan

so hai assalamualaikum

dah habis stam ni banyak sikit nak kene mikir. nak mikir ape aku nak buat utk cuti panjang ni. masa si mau di bazirin sajaa. rugi doong. 

alhamdulillah bulan november ni allah bagi rezeki. abang member offer jadi host rancangan jejak masjid di tv hikmah channel 113 hypp tv Unify. dan sekarang saya masih di ofis damansara sementara tunggu bos tu gi update dulu wahaha. makanya hari ini mungkin hari terakhir saya sudahkan keje as a host ni.

dan in sya allah december ni mengajar junior syarahan. didik mana mampu. haihh malulah nak didik kalau cakap depan camera pun tesasul sasul. okay korang lebih baik toksah di tengok rancangan tu ye haha

hm lebih kurang jeles sikit lah sebab 22 disember ni membe stam kahwin. bila lh turn kita kn ? nyah nyah nyah berangan haha

takde ape yang menarik pun nak cerita cuma cuma doakan saya sebab saya dapat rasa masanya sudah tiba.


No comments:

Post a Comment