Saturday 5 January 2013

For you Seri Ariful :')

terkilan sangat ya Allah 

maaf epul

even tempat plkn kau sekangkang kera je dengan tempat aku study tapi aku terkilan jugak sebab tak dapat nak lepak lepak dengan kau dulu


malam tadi aku dah plan dah nak text kau seawal pagi besok ( 5 january ) tapi aku bebangun tidur jea sibuk prepare the wedding sampai bekpes pun melepas

time kau text aku cakap dah sampai tuh baru aku teringat weh

haaaa sorry

time tuh pulak aku tengah busy kat tempat doorgift tuh

em sempat jugak lah nak reply text kau en.sumpah nak leleh dah tapi aku tahan pasal fikir maskara mahal en.lawak ke Nurul ? okay okay sorry wehh

papepun kau ingat lah yang aku pesan tuh even satu ayat jea kan. ia sangat bermakna. 

aku tau kau kuat. kau pergi sane dengan azam. bukan dengan ardani. bukan juga dengan ikram. lawak lagi ke ? 

okay okay fine take care beauty

dah banyak kali aku cakap take care.nampak tak betape sayangnya aku kat kau ? nampk tak wehh ? Emm. aku. sayang. kau. ketat. ketat.

mungkin sebab kau sorang jea geng kita yang gerak plkn soo emo tuh dia lebih sikett tawww doook

Seri , take care :'))

please take care tawww :'))

Again , take care !!!

gotta go and assalamualaikum seri :')


hakikatnya aku dengan tenten rindu nak ajak kau fly ><


No comments:

Post a Comment